You're so hypnotising

Godmorgon
Klockan är snart 12 och jag sitter fortfarande i myskläder och dessa mystofflor↓


Idag är det lördag, dagen efter fredag och före söndag. På lördagar är man ledig hela dagen och man kan vara uppe hela natten och göra vad man vill för man är ledig dagen efter också. Yeyeyeyeyey! Då har vi lärt oss något nytt idag.

Min dag kommer förhoppningsvis tillbringas i stan, måste bara övertala mamma att hon ska vara min chaufför. Men det borde inte vara så svårt eftersom anledningen till att jag ska ner till stan är bland annat för att köpa en morsdagspresent till hon så jag tycker hon borde skjutsa mig.
Jag måste även inhandla lite smått till göteborgsresan som är på tisdag, åker då till göteborg med världens underbaraste klass i 4 dagar och bara lever livet. Kan inte bli bättre just nu!! Sen väntar Frankrike en vecka senare, helt underbart!

Ha en wounderbar dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0