WEEEEYYY

Glömde berätta en sak.
EMMA SLIPPER GLASÖGON!!!!!!

Var ju och kollade synen igår och jag behöver inte glasögon (för tillfället), känns huuuur bra som helst för jag passar inte i glasögon för 5 öre!

Jag fick välja själv om jag ville ha glasögon eller inte. Efter undersökningen sa hon att jag var översynt och att jag hade brytningsfel men att det inte var så stort. Så om jag hade besvär av det skulle dom fixa glasögon annars fick jag vänta om jag ville. Och såklart vill jag ju inte ha glasögon så jag väntar gärna.


Tyvärr får ni ingen större bild. Borde inte lägga upp den här alls men här ni bevis på att jag INTE passa i glasögon!
(har lånat pappas glasögon på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0