SHITTASPOMMFRITTASMYGODASSS!!!

Snacka om att humöret är på topp idag! Jag har fått sommarjobb på Kågebadet!! Är hur glad och nöjd som helst. Ett stort + är att jag kommer få 50kr/tim istället för 37kr, känns hur bra som helst:D

Från en bra sak till en annan så gick konditionstestet betydligt bättre än väntat idag. Mitt rekord var att få en tid under 15 min och min haka måste ju fullkomligen ha ramlat av när jag kom i mål på 14,15 min, fast det var motvind hela vägen tillbaks. Så jag är nästan lite stolt över mig själv, förbättrade tiden från förra veckan med mer än en minut.

Sen så när jag kom hem lagade jag och min bror lyxmiddag såhär mitt i veckan, tacos blev det. Mycket gott om jag får säga det själv. Sen firade jag med lite chokladpudding efter det, tycker egentligen inte ens om det men liite gick det att tvinga ner:]

Det enda negativa med dagen är att jag måste lära mig tre låtar att spela upp på musiken imorgon. Jag kan två men den sista har jag ingen aning om vad jag ska spela. Kan bli lite intressant. Sen ska jag hinna hjälpa min bror i garaget och ut och gå, sen hade en tidig kväll varit bra också. Det känns inte riktigt som att det kommer att gå ihop men musiken går i alla fall först.


Delar av min underbara klass på våran promenad med Sylvia♥ myyyyys:]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0