Just can't get enough

Nu har jag för ett tag sen kommit tillbaks från en promenad. Promenad en söndagkväll kl 11, mycket normalt... Men härligt var det kan jag lova!

Jag gick ner till träsket för att känna på vattnet och det var faktiskt inte så kallt, dock(hihi älskar det ordet!!!:$) så lät vattnet eller ja vattnet var det ju säkert inte... Jag tror att de var dom hemska bisamråttorna som lever där, tur att jag har slutat bada i träsket!

Tog några fattiga bilder som jag hade tänkt bjuda på men såklart så funkar det inte att ladda upp bilder...

Så ni får en gammal arkivbild istället.

Nu väntar sängen och sen imorgon är det operation dagsverke, jag ska då arbeta ihop 100 kr som ska gå till unicef. Det blir hååååårt arbete för mig med att städa mitt rum, det ser verkligen ut som att det har bombats eller varit med i tredje världskriget..  Som pappa sa, det borde saneras.

Då vet ni hur mina morgondag ser ut, ska försöka att inte överge er hela dagen utan faktiskt hinna med ett lite inlägg, som det har varit dåligt om på sistonde..

GODNATT♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0