Jag tackar gudarna för balsam!

Har spenderat de senaste 40 minutrarna i duschen och försökt tjorva ut mitt råttbo till hår.

Idag på skolan har vi tagit avslutningskort och våran klass sprang runt ute i regnet och kastade mjöl på varandra, okej orkar inte förklara hela historien.
Men om vi säger såhär, tuperat hår+massa hårspray+ett ton mjöl+lagom med vatten för att mjölet ska dega sig. Låt det sen torka och ni har fått ett råttbo till hår.
Sen om man är håröm som jag är och löser lika mycket hår som 10 personer tillsammans är det inte det lättaste att tjorva ut alltihop, men efter shampoo, balsam x1000 och en hårinpackning går det faktiskt att dra fingrarna genom mitt hår, dock så ligger nog hälften av håret kvar i duschen...

Nu ska jag bara fixa det sista och sen krypa ner i sängen, för imorgon måste jag upp tidigt. Jag ska ta en hela 15 minuters tidigare buss för att sitta på tinget hela dagen, men som tur är bjuder våran lärare på fika sen så det kommer nog inte bli så tokigt.

(tänkte bara meddela att jag lever. Har bara inte haft tid, lust eller ork till bloggen)


Arkivis

PUSSEN


Kommentarer
Postat av: hanna

Jaha. Här sitter jag i turkland och ha hittat internet, kollar runt och hoppas på en uppdatering så jag håller koll på dig medans ja är borta och vad se jag? Inget! Taskigt...fy. Skärpning damen!:]

2011-05-23 @ 22:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0