Idag är det ingen mindre dag än...

AMANDAS FÖDELSEDAG!!!

Idag blir min lilla brud hela 16 år, ääääääntliiigen! Eftersom det är hennes dag idag tänkte jag skriva lite om hon.

Amanda är en tjej på 16 vårar, hon gillar låååånga strandpromenader (mest för att spana in killar, ofc) och hon gillar väldigt mycket att ligga på stranden och sola (för att dra till sig killarnas uppmärksamhet, daah), enda nackdelen med att hon solar är att det ser ut som att någon har poooopat i hennes face efter, med andra ord: hon får fräknar. Sen så älskar hon såklart skolan!! Bigtime!!!!!!!!!! Hon hatar helgerna för allt hon längtar till är skolan, tyvärr håller jag väl inte riktigt med hon om det... Skola istället för helg? njaaa... Hennes favorithögtid är antagligen hennes egen födelsedag, jag menar vem älskar inte att få all uppmärksamhet för en heeeel dag!? Sen älskar hon mig!

Okej, som ni inser så är jag inte så seriös med allt det där. Men Amanda, hon är helt underbar och jag skulle kunna sitta här i evigheter och skriva allt som är underbart med hon men det vet ju redan alla. Hon är übersnygg,gullig som få,bästa humorn, snällare än snällast,helt enkelt BÄST!


Amanda, jag älskar dig mer än ord kan förklara♥♥♥

Ps. Jag ÄLSKAR dina fräknar:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0