I brist på annat

Jaa i brist på annat kör vi på en väääldigt intressant lista. Det har varit lite struligt med mina inlägg på sistone, de ligger några i utkast lite halvklara så någongång ska jag försöka få tummen ur och göra de klara.

Fem skulle
Skulle du vilja vara längre?
Nej, tror faktiskt inte det. Är inte roligt att vara allt för lång om man ska ha högklackat. Så jag är nöjd med mina 168,5 centimetrar!
Skulle du vilja väga mer?
Nope, eller i så fall om det vore muskler:]..
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
Det beror väl på hur det går till och så.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Oja, JUSTIN BIEBER!!!! skämtskämt, nej det tror jag inte.
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nejj

Tio kan
Kan du röra på öronen?
Räknas det om man hjälper till lite med händerna?:]
Kan du slicka dig på näsan?
njee, men det är inte såå långt ifrån faktiskt:D
Kan du kolla i kors med ögonen?
Jaa det kan jag faktiskt, till skillnad från vissa andra. Visst Amanda?;)
Kan dina föräldrar lita på dig?
Ja det tycker jag
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
kan bli liiite svårt..
Kan du vara på fest utan att dricka?
Ja det är klart;)
Kan dina vänner lita på dig?
Utan tvekan!
Kan du tänka dig att pierca naveln?
inte just nu, men who knows:]
Kan du suga?
hur ska man tolka den här frågan då.. men jaa det är klart att jag kan, jag menar vem kan inte dricka med ett sugrör:]?
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
ja


Femton har
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
vita lögner kanske
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja
Har du ett syskon?
jajamen, en liten lillebror på 14 vintrar:)
Har du varit full den här månaden?
nej
Har du någonsin haft sex med någon?
wow, lite too private for the blogg;)
Har dina föräldrar ljugit för dig?
Nån liten lögn säkert
Har du redan tröttnat på dom här frågorna?
typ kanske haaah
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
Nej
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Nej
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre?
Nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger?
Nej, det är inte något jag precis vill göra heller;)
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det?
nej
Har du haft sex med mer än tre personer?
nej
Har du ljugit på någon fråga än då?
tror faktiskt inte det, jag kör på ärlighet idag:]

Tjugo VEM
Vem är din bäste vän?
Alla mina vänner är bäst!♥
Vem älskar du?
Många, familj släkt&vänner.
Vem hade du senast sex med?
som sagt, min ensak.
Vem vill du bli full med?
lilla spöket laban. tihi
Vem är den bästa artisten?
Helt ärligt så vet jag inte, finns många bra:)
Vem pratade du senast i telefon med?
Amandapandaaa
Vem har du en liten crush i?
min mobil...:$
Vem är snyggast i världen?
Det finns många hetingar här i världen!
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?
Familjen, och vännerna
Vem är snällast i världen?
Bamseeee:]!
Vem vill du prata med?
Någon trevlig liten filur;)
Vem sov du med senast?
hmm... tror faktiskt att det var Hanna:]
Vem såg du full senast?
iingen aning;)
Vem vet allt om dig?
Ingen vet allt, men jag tror att Amanda vet mest om mig
Vem kysste du senast?
Skulle ni allt bra gärna vilja veta, men det säger jag iinteee. mohahaha;)
Vem kramade du senast?
Jag har kramat många idag, men jag gissar på Amanda:] hih
Vem kan berätta allt för dig?
Ni vet nog vilka ni är♥
Vem kan du berätta allt för?
mina vänner, helt underbara är vad dom är♥

Vem hatar du?
hata är ett starkt ord, tror faktiskt inte att jag hatar någon.
Vad blir ditt namn baklänges?
amme
Har du gjort en snöängel i år?
Ja det är klart, det hör liksom till vintern!:]
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?
Om bb inte räknas tror jag aldrig att jag har varit på sjukhus.
Har en dröm gått i uppfyllelse?
Asså en dröm som något jag har velat ska hända eller en dröm som jag har drömt och sen har den hänt i verkligheten..? Men jaa det tror jag:)
Tycker du att sengångare är söta?
ÅÅÅÅÅHHH, oja! helt underbart söta är dom ju!!! hihi
Har du någon gång testat karate?
Jag är en hemlig ninja....
Första sporten du gick på?
Fotboll
Minimorötter eller pommes frites?
hmm.. svårt val, båda är goda ju!
Vad längtar du mest till just nu?
SOMMARLOVET!
Hur gammal har du tänkt bli?
Jag har aldrig tänkt dö, jag är odödlig...
Har du haft vattkoppor?
Jaa, lite då jag var liten.
Vad drömde du inatt?
Jag minns faktiskt inte.. Guldfiskminne.
Vilken tv-serie är bäst?
One Tree Hill, eller 90210
Höga eller låga strumpor?
Höga oftast, men det är skönt med låga på sommaren.
Vad är du mest rädd för i hela världen?
att dö en plågsam död!
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?
Jaa, särskilt då det står om Norris:$
Vad har du för färg på ditt påslakan?
Vitt, med lite blommor. Tror jag(a)
Bikini eller baddräkt?
Bikini, man vill ju bli brun såklart;)
Har du någon gång haft på dig ett par trosor?
Nej, jag kör på kalsonger! Skojjas bara, självklart har jag väl det;)
Godaste drickan till frukosten?
Juice
Har du gråtit i skolan nån gång?
Ja
Hur tar du dig till jobbet?
Har inget jobb.. om inte skolan räknas.
Vilken färg har din jacka?
svart, röd, blå eller brun. Beror på vilken man tar
Är du höjdrädd?
Lite, om det blir allt för högt upp är det inge roligt
Vilket land vill du åka till?
USA, jag vill bo i Florida då jag blir stor:]
Vad var det senaste som fick dig att skratta?
Jag själv hehe. Jag är så rolig:$
Vad ska du göra NU?
klä på mig>fara ut och springa>duscha>skalla kudden
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Ja
Har du sett din bästa vän gråta?
Ja..
Har du däckat/spytt för att du druckit?
nej
Har du varit på stranden?
Vem har inte det?
Hur bra är din syn?
bra fråga... inte alltid så bra:)
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
bara dom inte äter upp mig så;)
Har du varit utomlands?
Ja Finland, men snart blir det Frankrike!!!!!:D
Vad ska du göra i helgen?
herregud det är ju bara tisdag så det är inte planerat alls, vi är inte kända för att planera så långt i förväg mina vänner och jag. Men något roligt blir det säkert:]
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Min mobil är uppe någonstans!:O inte bra. (Det står alltså inte så i smset utan det är så att jag har inte mobilen bredvid mig och jag orkar inte hämta den så jag vet inte vad det står)


Bjuder på en bild från mina unga dar, erkänn att jag såg ganska tuff ut:]?

PUSSEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0