Hej här kommer segertåget

Torsdag idag, vilket känns helt underbart för det innebär att det bara är en dag kvar och sen helg! Imorgon ska jag och kolla synen, hoppas inte att jag åker på att måsta ha glasögon men vi får se.

Idag hade jag uppspelning på musiken och jag var sjukt nervös, det var inte lätt att spela gitarr då man satt och skakade. Men efter jag hade börjat kändes det mycket bättre, jag menar Kjellebellebull bits ju faktiskt inte:] Sen att han tyckte att det var bra, både sången och spelningen, kändes det superbra!

Ikväll brummar jag iväg till byske för föräldramöte + brännboll mot föräldrarna. Självklart kommer vi vinna!
Nej nu måste vi reda ut det här hur vi ska få oss till byske, moppe bil eller buss..:]

PUSSEN


Hittade en mystisk bild på min telefon. Någon proffsig fotograf måste ha tagit den här bilden:]

Kommentarer
Postat av: Nellie

ÄÄÄÄhhhhh... så säger du väl till alla :]<3

2011-06-07 @ 00:13:03
URL: http://nellienoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0