GAAAAAAHHHH

Jag håller fullkomligen på att bli galen!!!
Vad ska jag ha för något på skolavslutningen?!?!?!? Börjar känna att jag har lite smått panik inför det eftersom jag än inte har hittat en klänning. Hade egentligen hittat en klänning på H&M men den var för stor så jag skulle beställe en mindre, MEN den levereras inte förns samma vecka som avslutningen är och jag kände inte för att chansa på om den hinner komma eller inte.
Provade även några andra klänningar igår men ingen som jag riktigt fastnade för. HJÄLPHJÄLPHJÄLP!


Det här är klänningen från H&M:


Sen provade jag de här två igår:

Från MQ

Från Bik Bok (den är vit egentligen, men den ser mer beige ut på bilden)
Den sista, från Bik Bok, var det nära att jag skulle köpa men jag ångrade mig i sista minut. Jag får hoppas att jag hittar en klänning i Göteborg!

Sen har jag inte riktigt bestämt mig om jag ska ha en helvit klänning eller inte, det lutar åt att det blir så men vi får se.

Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: hanna

uppdatering....?!:(

2011-06-18 @ 15:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0