Fredagskvällen - myskväll a la Emma

Igår hade jag en lugn och skön myskväll, med mig själv. Skulle egentligen dra ihop någonting med Amanda men hon kände sig inte riktigt så kry så jag passade på att göra saker som jag annars sällan tar mig tid till.

Jag började med att fara ut på en springtur i regnet - underbart härligt var det! Såg dock ut som en blöt panda då jag kom tillbaks med mascara utkletad i hela ansiktet och kläder så blöta att det droppade från de.
Efter det tog jag en lååååååååång dusch med hårinpackning och andra välbehövliga saker.
Avslutade kvällen i soffan med godis och film, PS. I love you fick bli kvällens film. Hatar egentligen den filmen, det slutar alltid med att jag sitter och störtflännar men den är ändå grymt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0