Wednesdaaaay

Idag är det onsdag, för er som inte har märkt det:]

Idag har skolan gått otroligt segt! Känns dock mycket bättre att vi har fått flytta fram NOprovet, som egentligen skulle vara imorrn, till på fredag. Det gjorde min kväll lite mindre jobbig.
Jag har ända en bokrecension att renskriva, skoterbok att läsa (ska skriva prov för skoterkortet imorgon) och en massa annat att göra.


Jag och Amandas "stenhårda plugg" på franskan...:] okej, vi var faktikst duktiga de första 20 minuterna.

PS. Skrev ju att jag skulle göra en sammanfattning av mitt lov idag, tyvärr så tror jag inte att det kommer hinnas med. Så det kommer då jag har tid helt enkelt.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0