It's been a while

Har varit vääääldigt fattigt här på bloggen på sistone, men jag måste faktikst få skylla på att det har varit lov och vädret har varit helt underbart. Så bloggen har helt enkelt kommit sist av alla roligheter, men nu ska jag ta tag i det här igen. Ska försöka göra en snabb sammanfattning av mitt lov imorgon med bilder och annat roligt.

Ikväll har jag varit ute och sprungit med min bror, har som börjat bli en vana nu. Men ikväll har vi chockat oss själva, vi har sprungit drygt 5 km och endast gått upp för EN backe och sen sprungit resten. Det är en stoooooor grej om man är grymt otränad som vi båda är. Känner att jag kommer ha något med träningsverk imorgon!
Nu har jag nyss kommit ut ur en lång och härlig dusch och väntar på att mamma ska komma hem med glass till mig, känner att jag har förtjänat det idag:]

NU: glass och tv sen sova, kommer sova gott i natt.


Gammal (fjortis)arkivbild som får duga:]

GODNATT♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0